oC



Баланың балабақшаға бейімделуіне қалай көмектесуге болады?

Балалық шақ-бұл адам өміріндегі ерекше кезең, дәл осы уақытта денсаулық және жеке тұлға қалыптасады. Балалық шақ тәжірибесі көбінесе адамның ересек өмірін анықтайды. Бала ата-аналардың «қолынан» өмірді көреді, яғни ата-ана балаға уақыт өте келе «ұядан» шығуға, адамдар арасында өз орнын табуға, өзімен және басқалармен бірге өмір сүруді үйренуге мүмкіндік беретін өмір салтын құруда үлкен рөл атқарады. Олардың сүйіспеншілігі, қамқорлығы, эмоционалды жақындығы және қолдауы арқасында бала өсіп, дамиды, ол әлемге және айналасындағы адамдарға деген сенім сезімін дамытады.

Өмір жолының белгілі бір кезеңінде бала балабақшаға келеді. Қазір оны жаңа адамдар, ересектер мен балалар қоршап алады, олар бұрын білмеген және оның отбасынан өзгеше қауымдастық құрайды. Бала балабақшаға келгенде алғаш рет көптеген бейтаныс адамдармен кездеседі. Бұл ауысудың жеңіл, қиындықсыз болуы өте маңызды. Мұнда көп нәрсе тәрбиешілерге байланысты, сіз осы айырмашылықтардың себептерін түсініп, балабақшаға кіретін әр баланың мүдделерін, ұмтылысын түсінуіңіз керек немесе Василий Александрович Сухомлинскийдің сөзімен айтқанда, мектепке дейінгі мекеме жағдайында бейімделу процесін дұрыс және тиімді ұйымдастыру үшін «Баланың рухани әлеміне ен» керек.

Баланы балабақшаға бейімдеу – бұл оны өмірдің жаңа жағдайларына, белгісіз кеңістікке, күн режиміне, тамақтану режиміне, сондай-ақ жаңа әлеуметтік ортаға және жаңа қатынастарға (тұлғааралық және ұжымдық) бейімдеу. Бейімделу баладан үлкен энергия шығындарын талап етеді, нәтижесінде баланың денесі шамадан тыс жүктеледі. Сонымен қатар, баланың қалыпты өмірлік жағдайларының өзгергенін де мойындау керек, атап айтқанда: жақын жерде анасы мен әкесінің болмауы, күнделікті нақты тәртіпті сақтау, басқа балалармен өзара әрекеттесу қажет; белгілі бір балаға бөлінетін уақыт азаяды (тәрбиеші 15-20 баламен бір уақытта байланысады); бала жаңа талаптарға бағынуы мүмкін.

Балаға үйден балабақшаға ойыншық алуға болады, бұл таныс, жақын зат оны тыныштандырады, оны үймен байланыстырады. Ойыншық онымен бірге «балабақшаға барсын». Баладан балабақшада ойыншықпен не болғанын, онымен кім дос болғанын, ренжігенін, қайғырғанын сұраңыз. Тәрбиешілермен сөйлесіңіз, балаңыздың денсаулығы мен жағдайы туралы, құрдастарының арасында өзін қалай ұстайтындығы туралы сұраңыз. Оның жетістіктеріне қызығушылық танытыңыз. Тәрбиешілермен жақсы қарым-қатынас-бұл балабақшадағы баланың әл-ауқатының кепілі.

Қоштасуды кешіктірмеңіз және бірінші күннен бастап өз міндетіңізді ойлаңыз. Мысалы, баланы сүю, құшақтау, келетініңізді айту, қолыңызды бұлғап және кету. Егер баланың көңіл-күйі жақсы болса, қауіптен аулақ болыңыз, сабырлы болыңыз. Баланы бақшаға қалдырған кезде, қайтып оралудың нақты уақытын атаңыз. Жақын ересек адамның кенеттен жоғалып кетуі-бұл жалпы мазасыздықты тудыратын қатты стресс. Сондықтан, кетуді алдын-ала талқылап, не істейтіндігіңізді айтыңыз (бизнеске, жұмысқа, дүкенге барыңыз). Және ешқандай жағдайда кешікпеуге тырысыңыз.

Балаңызбен бөлінген кезде көз жасына дайын болыңыз. Бөліну кезіндегі көз жасы қалыпты жағдай, және барлық балалар бұл арқылы өтеді. Топта болу әлі таныс болмаған кезде, балалар ата-аналарының кетуінен қайғырады. Не істеп жатқаныңызға дәйекті және сенімді болыңыз. Балаңызға оны бірнеше сағатқа қалдыратындығыңызды, сондықтан оны жақсы көретіндігіңізді және белгілі бір уақытта оған міндетті түрде келетіндігіңізді айтыңыз. Қоштасу сәтін қысқартыңыз. Егер сіз кешіктірсеңіз, ол өзін аяй бастайды. Сіз кетіп бара жатқанда, ол жаңа ортада алаңдайды. Әдетте, бала ата-анасы кеткеннен кейін тез тынышталады.



Үй жағдайындағы құм терапиясы ойындары

 

 

Ертегілердің бала дамуындағы рөлі

 

Ертегі – қай халықтың фольклорында да  ертеден келе жатқан көне жанрлардың бірі. Ол ұрпақтан-ұрпаққа тараған мол мұра. Ертегіден халқымыздың ертеңге деген сенімі, арман тілегін, қиялын, даналығын, ғасырлық  өмір  тәжірибесін  көреміз. Ертегінің қай түрін алсақ та ол баланың ой қиялын ұштайды. Мінез-құлқын, ерік-жігерін, сөйлеу қабілетін, тілін дамытып, сөздік қорын қалыптастырады.

Ертегі тыңдау арқылы бала оған еліктейді, өзі де ертегінің басқа түрін, ойлап шығарады. Түйсік қабілеттері дамиды. Кішкентайынан ертегі тыңдап өскен бала ақылды, зерек, терең ойлы, зейінді болып өседі. Ертегі жаңа өскін балауса буынның сана-сезімін оятып, ақыл-есін дамытып, адамгершілікке тәрбиелейді. Балалардың ең сүйіп тыңдайтын дүниесі – ертегі қайталап айту арқылы баланың сөздік қоры дамиды.

Ертегілер өмір бойғы тәртібімізді, қарым-қатынасымызды қалыптастырады, шыдамдыққа, қайсарлыққа, болашаққа міндеттер қойып, соған жетуге үйретеді. Ертегі ойлау қабілетін, қиялдауға да көп септігін тигізеді.Әсіресе, ертегінің мектеп жасына дейінгі балаға тигізер әсері мол. Бала тұлғасының интеллектуалды-шығармашылық және креативті әлеуметін дамыту мәселесі ғаламдық білім беру  кеңістігінің  басты міндеттері болып табылады. Қиял-біздің өміріміздің бір қыры. Көз алдымызға елестетіп көрейікші, адамда қиялдау қабілеті болмаса, ғажайып өнер туындылыры,  түрлі ғылым жаңалықтары тумаған болар еді. Балалардың дамуы үшін  ең алдымен оның қиялдай білу қабілетін дамыту керек. Ал ертегі баланы төзімділікке, шыдамдылыққа, тапқырлыққа, еңбекқорлыққа шақырып, мақтаншақтық  пен  сараңдықты табалайды. Әділеттілікті қолдап, сезімтал ұяң мейірімді жандарды алдау мен арбаудан қорғайды.

Өз ұрпақтарының тәрбиесі ерлі-зайыптыларға, ата-әжелерге ортақ іс, жауапты міндет болған. Көбіне ата-әжелер есте жоқ ерте замандағы, ауыздан-ауызға тарап келген ертегілер арқылы бала тәрбиесіне көңіл бөлген. Балаға адамдық қасиеттің нәрі ертегі арқылы ана сүтімен қоса сіңіріледі. Өйткені, оның жаны күнәдан пәк, таза, көңілінде күдік жоқ. Бәріміз де жақсы жанға жайлы, одан рахат табатын ертегіні тыңдап, сол ертегілерден адам бойына керектінің бәрін сіңіріп өстік. Бала жанын қоректендіретін рухани қор — айналадағы барлық табиғат болмысы, жанды мақлұқтың бәрімен табыстыратын, терең де таң ғажайып сырларға толы ертегілер. Бала бойына тамаша қасиеттер мен адалдықты, мейрімділікті, имандылықты егетінде осы –ертегі.

Балаға күнделікті жылы дауыспен айтқан ертегі, жұмбақ, жаңылтпаш, күлдіргі әңгімелер сәбидің жан дүниесіне әсер етіп, ізгі қасиеттерін дамытып, ақыл — ойын жетілдіреді. Ертегі арқылы еңбекке, шыншыл болуға, туған жерін сүюге, батыр да батыл болуға тәрбиелеу біздің басты міндетіміз. Кішкентайынан ертегі тыңдап өскен бала ақылды, зерек, терең ойлы, зейінді болып өседі. Ертегі жаңа өскін балауса буынның сана — сезімін оятып, ақыл — есін дамытып, адамгершілікке тәрбиелейді.

 

«Нұрбөбек» бөбекжайы» КМҚК

Ата-аналарға арналған консультативтік пунктінің жұмысы

туралы ақпарат

 

Консультативтік  пунктінің мектеп жасына дейінгі балаларды үйде тәрбиелеп отырған отбасыларға әдістемелік, диагностикалық және кеңес - көмек көрсету бойынша құрылымына келесі бөбекжай қызметкерлері нақтыланды: директор, әдіскер, психолог, логопед, музыка жетекшілері, дене шынықтыру нұсқаушылары, тәрбиешілер.

Оқу жылының басында консультативтік пункітке келетін балалардың саны 6 болған еді, кәзіргі таңда 8 бала болды.

Мектепке дейінгі ұйымға бармайтын ерте жастағы балалардың ата-аналарына (заңды өкілдеріне) әдістемелік, психологиялық-педагогикалық, диагностикалық және консультациялық көмек көрсету мақсатында «Нұрбөбек» бөбекжайында қараша айында келесі жұмыс түрлері ұйымдастырылған:

  1. Балалардың отбасылық білім беру түрінде мектепке дейінгі білім алуын қамтамасыз ететін тәрбиеленушілердің ата-аналарына (заңды өкілдеріне) арналған «Нұрбөбек» бөбекжай» коммуналдық мемлекеттік қазыналық кәсіпорынының консультациялық орталығының құрылымы әзірленді https://nurbobek5-satpaev.1-bilim.kz/ata-analar-shin.html .
  2. Балалардың отбасылық білім беру нысанында мектепке дейінгі білім алуын қамтамасыз ететін тәрбиеленушілердің ата-аналарына (заңды өкілдеріне) арналған консультациялық орталықтың жұмысы туралы Ереже әзірленді.
  3. 2023-2024 оқу жылында «Нұрбөбек» бөбекжайы» КМҚК-ның консультациялық орталығының жұмыс істеуі туралы бұйрық шығарылды. https://nurbobek5-satpaev.1-bilim.kz/ru/dlya-roditelej.html .
  4. Мамандардың құрамы және консультациялық орталықтың 2023-2024 оқу жылына арналған жұмыс жоспары бекітілді.
  5. Консультациялық орталықтың жұмыс кестесі, 2023-2024 оқу жылына консультациялар беру тәртібі жасалды және бекітілді.
  6. Орталықтың қызметі туралы ақпарат «Нұрбөбек» бөбекжай» КМҚК-ның ресми сайтында, педагог-психолог стендінде, цифрлық шеңберде барлық жастағы топтардың ата-аналар бұрыштарында орналастырылған.

2023-2024 оқу жылында консультациялық орталықтың жұмысы кезінде келесі іс-шаралар өткізілді: бөбекжай медбибісі Б.Курманалина «Баланың денсаулығы біздің қолымызда» салауатты өмір салты дегеніміз не? Күн режимінің мәні, сауығуы. Бала денесінің қозғалысқа деген қажеттілігі. Дұрыс тамақтанудың құпиялары туралы мәлімет берілді.

Сарапшы санатты тәрбиеші Абубакирова К.Ж. «Отбасындағы және оған дейінгі 2-3 жастағы балалардың қауіпсіздігі» қауіпсіз мінез-құлықтың негізгі ережелері. Мектеп жасына дейінгі баланың қауіпсіздігіне кім жауап береді. Мектеп жасына дейінгі баланың қауіпсіздігін қалай тиімді қамтамасыз етуге болады деген сауалдарға жауап беру мақсатында ұсыныстар берді.

Бөбекжай педагог-психологі тарапынан Сенсорлық интеграция элементтері бар балаларға арналған ойындар. Біз сезім мүшелерін ынталандыратын және қабылдаудың негізгі түрлерінің дамуына ықпал ететін әртүрлі материалдарды, ойындар мен жабдықтарды қолдану туралы кеңестер ұсынылды.

           «ЕБҚЕБ бар баланы сүйемелдеу ерекшеліктері» «МДҰ және үйдегі даму ортасы» мүмкіндігі шектеулі балаларды сүйемелдеу шеңберіндегі мамандардың өзара әрекеті түсініктемелер мен кеңестер ұсынылды.

           Бөбекжай әдіскері Сейтжапбарова Г.Б. «Отбасы бақыт мекен» еленбейтін бала, қорқыныш та балалық шақтың баспалдақтары туралы презентация ұсынды.

           Жоғарыда аталған атқарылған  іс-шаралардың барлығы бөбекжайдың сайтында жарияланып келесі сілтемеде айқындалған https://nurbobek.edu.kz/ata-analar-shin.html.

 

 Оқу жылының екінші жартысында келесі мәселелер жоспарланып отыр:

  • «Үйдегі баланың қозғалыс белсенділігі»;
  • Дидактикалық ойындар балаларға арналған;
  • «Марблс тастарымен ойната отырып баланың логикасын дамыту»;
  • «Баланың өміріндегі ертегінің рөлі»;
  • «Мектеп жасына дейінгі балаларға арналған білім беру ойындарының рөлі»;
  • «Үйгі жағдайдағы құм ойындары»;
  • «Ерте жастағы балаларды балабақшаға бейімдеу».

        Баланың өсіп-жетілуінің барлық маңызды салаларының арасына басымдылықтарды қою және күш-жігерлерді үйлесіммен бөлу арқылы баланың  жеке бағытын, ұзақмерзімді даму жоспарын әзірлеу. Баланы әрі қарай дамытуға және тәрбиелеуге ұсынымдарды әзірлеу және отбасылық тәрбие беру стратегиясын таңдауға көмектесу.

 

 

 

 

 

 

 

 






Үй жағдайында балалардың сенсорлық дамуы

       Сенсорлық даму - балалардың  жалпы дамуының негізін құрайтын басты бөлігі болып табылады. Баланың бойына ақыл-ой күштерін, ойлауын дамытудағы және ақыл-ой, еңбек мәдениетін дамыту ең алдымен балаға сенсорлық тәрбие беруден бастау алады. Сенсорлық тәрбие арқылы бала айналадағы заттардың жеке қасиеттерін, яғни көлемі, түсі, кеңістіктегі орны, дәмі, иісі және т.с.с. таниды. Сенсорика баланың даму үдерісінде сыртқы ортаны қабылдап және айналадағы болып жатқан заттарды, қоршаған ортадағы өзгерістерді көз алдына елестетіп, сезінуіне бағытталған.

Сенсорлық тәрбиенің маңыздылығы мынада:

  • Интеллектуалды дамудың негізі болып табылады;
  • Баланың қоршаған ортамен қарым-қатынасы кезінде алынған түсініксіздіктерді ретке келтіру;
  • Байқағыштықтарын дамыту;
  • Шынайы өмірге дайындайды;
  • Эстетикалық сезіміне белсенді түрде әсер етеді;
  • Қиялдың дамуна негіз болып табылады;
  • Зейінін дамытады;
  • Балаға жаңа пән-танымдылық қызмет тәсілдерін игеруге мүмкіндік береді;
  • Сенсорлық үлгі-өнегені игеруді қамтамасыз етеді;
  • Оқу қызметінің дағдыларын қамтамасыз етеді;
  • Баланың сөздік қорының ұлғаюына әсер етеді;
  • Көру, есту, бейнелі және т.б. есте сақтау түрлерінің дамуына әсер етеді.

       Баланың ең сүйікті ісі не? Әрине, ойын! Балалар үйде, аулада, балабақшада, қонақта да ойнайды. Ойын арқылы қоршаған ортаны, өзінің ішкі әлемін танып біледі.Кіші жаста ойын арқылы сәбидің сезім мүшелері дамиды. Оның есту, көру, дәм сезу әсерлері күшее түседі. Бұл кезеңде зерттеу әрекеті мен қозғалыс белсенділігінің негізі қаланады. Сәби заттардың қасиеттерін бар мүмкіншілігін пайдалана отырып, аса белсенділікпен зерттейді. Затты қозғап, ұстап көреді, аузына салып, дәмін көреді.

       Құрметті ата-аналар, мен бүгін сіздердің назарларыңызға өте қарапайым, сонымен қатар өте қызықты ойындарды презентация және бейнероликтер арқылы ұсынамын. Бұл ойындарды балаңызбен тура ас бөлмесінде ұйымдастыра аласыздар. Негізгісі бұл ойындар аса дайындықты талап етпейді. Ойын құралдары ретінде әр үйден табылатын заттар қолданылады.


Әр бала білуі тиіс қауіпсіздік жайлы  ережелер

Балалар үшін уайымдауды қалай доғаруға болады?

Ата-аналарға арналған нұсқаулық.

Бала есейген сайын өз бетінше жүруге құмар болады. Ал ата-аналардың міндеті — баланы өрт кезінде, немесе күмәнді адамдармен кездесу сияқты қауіпті жағдайларда өзін қалай ұстауы керек және не істеуі керек екенін түсіндіріп, үйрету.

  • Баланы қорқытпаңыз

Оған «бір бала орманда жоғалып кетіпті» деген сияқты қорқынышты әңгімелер айтпаңыз. Қорқыныш баланы үрейлендіріп, әрекет етуге шектейді және бәрін бақылауда ұстауға бейімдейді. Бұл әңгімелер оған қауіптің алдын қалай алу керек екенін немесе қиын жағдайда не істеу керек екенін үйрете ме? Әрине, жоқ.

  • Балаға әлем әрқилы екенін айтыңыз

Әлемде зұлымдық та, мейірімділік те бар екенін айтыңыз. Кейбір адамдар екіжүзді болатынын да түсіндіріңіз. Кәмпит беріп, мейірімді көрінетін аға шын мәнінде зұлым болып шығуы мүмкін. Ал асханада үстіңе компот төгіп алған бала – өмірлік досыңа айналуы мүмкін. Мұндай әңгімелер кем дегенде балаға барынша қырағы болуға әрі дұрыс ойлауға көмектеседі.

 

  • Ережелерді жаттауды барынша қызықты етіңіз

Көп жағдайда балалар не істеуге болмайтынын біледі, бірақ оны қалай істемеу керегін біле бермейді. Қауіпті жағдайға қалған бала абдырап қалмас үшін нақты ережелерді білуі керек. Оларды құрастырғанда нақты бір істерге екпін қойыңыз. Мектеп жасына дейінгі балаларға ойын түрінде үйретсе тез қағып алады. Мысалы, өрт сөндіруші, полицей және т.б. болып ойнау. Алты-жеті жасар балалармен бала бақшада, мектепте, және үйде психолог Людмила Петрановскаяның «Что делать если» және «Что делать если-2» кітаптарын оқуға болады.

  • Нақты жағдайларды талдаңыз

Егер өрт болса.

Не жағдай болмасын, шығатын жер табу. Кез келген ғимаратқа кіргенде баланың назарын эвакуация жоспары қайда ілініп тұрғанына аудартыңыз, карта бойынша жөн табуды үйретіңіз. Суға малынған мата (орамал, жең, бет орамал) түтінге уланып қалмай, демалуға мүмкіндік береді. Түтіндеу кезінде жүресінен отырып жүру немесе еденде жорғалап жүру керек, себебі төмен жақта түтін азырақ. Өрт кезінде киім-заттарды тастап, тек баспалдақпен түсу қажет. Бәрінен өмір қымбат!

  • Баланы бөгде адам алып кетпекші

Бөгде адам баланы алдап алып кететін көптеген роликтер ата-аналарды қатты қорқытады. Ал балаларға бәрі қызық. Балаңыз бір жаққа бармас бұрын міндетті түрде сізге ескертуі керек екенін үйретіңіз. Өзіңіз де мұқият болыңыз. Баланың қауіпсіздігіне, әсіресе мектепке дейінгі балалардың қауіпсіздігіне сіз жауап бересіз. Егер балаңызды біреу алып кетпек болса, жанына жақындап, мәселенің анық-қанығын анықтаңыз.

  • Абайлаңыз – иттер!

Жабайы иттердің адамға тап беруі жиі кездеседі. Қауіптің алдын алу үшін балаңызға қараңғы жерлерді, тастанды үйлерді айналып жүруге үйретіңіз. Егер оны иттер қоршап алған болса, қатып тұрып қалу маңызды екенін айтыңыз. Арпылдап тұрған ит өз шекарасында бөгде адамдарды көргеніне ызалы екенін айтады. Одан қашып кетуге болмайды. Барлық іс-әрекеттер байсалды және баяу болуы керек. Ит қауып алса ересектерге айту қажет.

  • Балаңызға көмек сұрауды үйретіңіз

Балабақшада, мектепте, қосымша сабақтарда, метрода, көшеде кімнен көмек сұрау керек екенін алдын ала айтып қойыңыз. Балаңызға ең алдымен формадағы қызметкерлерді – полицейлерді, өрт сөндірушілерді, дәрігерлерді, дүкен мен аэропорт қызметкерлерін іздеу керегін айтыңыз.

  • Үйіңіздің кіреберісіне байланыс телефондарын іліп қойыңыз

Анасының, әкесінің, көршілердің, басқа да туған-туыстардың, жедел қызмет телефондарын жазып қойыңыз. Бала нөмірлерді жатқа білсе тіпті жақсы. Бұл тізімді үйдің басқа жерлеріне жазып қоюға да болады, жазу үстелінің астына, дәретханаға. Балаңыздың ұялы телефоны әрдайым қуаттаулы болғанын қадағалаңыз.

  • Өзіңізден бастаңыз

Әдеттен тыс жағдайларда миыңды іске қосып, әрекет етуге, көмек сұрауға және қабылдауға дайын екеніңізді көрсетіңіз. Ата-ананың міндеті — баланы әлемнен қорғау емес, әлемде өмір сүруге үйрету. Өзіңізді және балаларыңызды қорғаңыз!





Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі қазақ тілінің қолданыс аясын кеңейтуге бағытталған келесі электронды өнімдерді (IP: 77.245.105.165) 

- қазақ тілін үйренуге бағытталған «Tilqural.kz», «Abai.institute», «Tilmedia.kz», «Balatili.kz» порталдары;

- сөздік қорды байытуға бағытталған «Emle.kz», «Тermincom.kz», «Sozdikqor.kz», «Qazcorpora.kz» порталдары;

- барлық сала құжаттарының қазақша үлгісі мен қатесіз толтыру нұсқаулығы берілген «Qujat.kz»порталы;

- жер-су атаулары жинақталған ономастикалық «Atau.kz» базасы;

- еліміздегі латын графикасына көшу үдерісін сүйемелдейтін «Qazlatyn.kz» (портал және конвертер) ұлттық порталы;

- тіл саласына қатысты өзекті ақпараттар орналастарылған «Tilalemi.kz» сайты.


1 маусым Халықаралық Балаларды қорғау күні мерекесі

 

1 маусым  Халықаралық Балаларды қорғау күні. Бұл мереке балалардың асыға күтетін мерекесі. Мемлекет басшысы Қасым-Жомарт Тоқаевтың бастамасымен 2022 жыл «Балалар жылы» деп жарияланды. Балалар амандығы – мемлекетіміздің жарқын болашағының сенімді кепілі. Ертеңгі ел тұтқасын ұстайтын бүгінгі балаларға жасалған қамқорлық, берген тәлім мен білім бүтін мемлекетіміздің болашағына салынған сара жол.Балаларды қорғау күні мереке ғана емес,сонымен қатар болашаққа бағдар жасайтын маңызды шаралардың бірі.Бөбекжайда осы мереке қарсаңында бірнеше іс-шаралар ұйымдастырылды. Барлық жас топтарына арналып «Бар мейіріміміз балаларға» атты ойын-сауық, ересектер тобында «Кім күшті,кім мықты?» спорттық ойындары,мектепалды даярлық топтары арасында «Менің сүйікті қалам»тақырыбында асфальтта сурет салу,ортаңғы топтар арасында «Ертегі кейіпкерлері де құқылы» атты әдебиеттік сағат өткізілді.

View the embedded image gallery online at:
https://nurbobek.edu.kz/ata-analar-shin.html#sigProId2534fa7f95


Атауы Жүктеу
1 №1 журнал Нұрбөбек

«Қарағанды облысының білім беруді дамыту оқу-әдістемелік орталығы» КМҚК әлеуметтік-педагогикалық жоба

«Әжемнің ертегісі» бойынша іс-шара.

Сәтбаев қаласы білім бөлімінің «Нұрбөбек» бөбекжайы КМҚК «Ақ лақ пен қара лақ» қазақ халық ертегісі бойынша мектепалды даярлық «Балапан» тобының тәрбиеленушілерімен әуенді - спорттық бағытта сайыс ұйымдастырды.

Мақсаты: қазақ халық ертегілерін қолдану арқылы балаларды туған өлкенің, мемлекетіміздің мәдениетімен таныстыра отырып, сөздік қорларын дамыту. Балаларды татулыққа, достықтың қадірін түсінуге тәрбиелеу.

Ертегі – фольклордың негізгі жанрларының бірі. Ертегі жанры - халық прозасының дамыған, көркемделген түрі, яғни фольклорлық көркем проза



View the embedded image gallery online at:
https://nurbobek.edu.kz/ata-analar-shin.html#sigProId2a07d2349b