2024 жыл нәтижесі
ЖЫЛДЫҚ НӘТИЖЕ
«Нұрбөбек» бөбекжайында өткен 2024 жылдың соңында орындалған жұмыстары бағаланып, қорытыланды.
Бөбекжайдың алдына қойған басты бағыттары жүзеге асырылды:
- Балалардың өмірін қорғау және денсаулығын нығайту, салауатты өмір салты негіздерін, қауіпсіз өмір сүру дағдыларын қалыптастыру;
- Ерекше білім беруді қажет ететін балаларды білім беру ортасына қосу процесін психологиялық-педагогикалық қолдаудың практикаға бағдарланған технологияларын қолдану тетіктерін, нысандарын, тәсілдерін әзірлеу және енгізу;
- Тәрбиеленушілерді дамытуда педагогикалық процесті жаңа технологиялармен, формалармен байыту;
- Экологиялық мәдениет негіздерін қалыптастыру;
- Отанын сүюге, ұлттық бірегейлік пен азаматтық негіздеріне және патриотизмге баулу;
- Баланың мектепте оқуға физикалық, психологиялық, эмоционалдық, әлеуметтік дайындығын қалыптастыру және тең бастапқы мүмкіндіктер беру.
Басты бағыттар білім беру процесінің барлық қатысушылары үшін түрлі үлгіде іс-шаралар арқылы шешілді. Жұмыс барлық педагогтермен өзара тығыз қарым-қатынасында жүргізілді.
Барлық педагогтер саны - 35
Жоғары білімді педгогтер қатары - 18 (51%).
Арнаулы орта білімді педгогтер қатары - 17 (49%).
Педагог-зерттеуші санатты - 1 педагог;
Педагог-сарапшы санатты - 2 педагог;
Педагог-модератор санатты - 16 педагог.
«Нұрбөбек» бөбекжайы өткен 2024 жылдың соңына қарай жақсы нәтижелерге қол жеткізді.
2023-2024 ОҚУ ЖЫЛЫ НӘТИЖЕЛЕРІ БОЙЫНША ӨЗІН - ӨЗІ БАҒАЛАУЫ«Нұрбөбек» бөбекжайы» КМҚК 2023-2024 оқу жылындағы атқарылған жұмыстар туралы жылдық есеп. 2023-2024 оқу жылында «Нұрбөбек» бөбекжайы» КМҚК педагогикалық ұжымының жұмысы келесі мақсатты шешуге бағытталған: мемлекеттік білім беру стандартына сәйкес оның жақын даму аймағын, жеке мүмкіндіктері мен қабілеттерін ескере отырып, мектепке дейінгі жастағы баланың жеке басын жан-жақты қалыптастыру үшін жағдай жасау. Ағымдағы жылы «Нұрбөбек» бөбекжайы» КМҚК тәрбиеленушілері жас нормаларына сәйкес дамыды, бағдарламалық материалды зерттеді, мониторинг нәтижелері бойынша дамудың барлық бағыттары бойынша оң динамика байқалды. Барлық балалар мектепке дейінгі білім беру ұйымының жағдайына жақсы бейімделді. Топтардағы жұмыс негізгі жылдық міндеттерге сүйене отырып және 2023-2024 оқу жылына арналған МДҰ-ның жылдық жұмыс жоспарына сәйкес жүргізілді. - Балалардың өмірін қорғау және денсаулығын нығайту, салауатты өмір салты негіздерін, қауіпсіз өмір сүру дағдыларын қалыптастыру; - Ерекше білім беруді қажет ететін балаларды білім беру ортасына қосу процесін психологиялық-педагогикалық қолдаудың практикаға бағдарланған технологияларын қолдану тетіктерін, нысандарын, тәсілдерін әзірлеу және енгізу; - Мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеуін, зияткерлік әлеуетін дамытудың инновациялық әдістер мен технологияларды зерделеу және енгізу жұмысын тереңдету; - Экологиялық тәрбие берудің бала бойында азаматтық борыш, ғылыми білім, көзқарас пен сенім жүйесін орнықтыру; - Отанды сүюге, ұлттық бірегейлік пен азаматтық негіздеріне және патриотизмге баулу; - Тәрбиеленушілердің жан-жақты дамуына әсер ететін ойын қызметін ұйымдастыру бойынша тереңдетілген жұмыс бастау; - Баланың мектепте оқуға физикалық, психологиялық, эмоционалдық, әлеуметтік дайындығын қалыптастыру және тең бастапқы мүмкіндіктер беру. Оқу жылында күндізгі режим және балалардың балалар ұйымында болуына қойылатын барлық санитарлық-гигиеналық талаптар қатаң сақталды. Жоспарға сәйкес тәрбиеленушілерге медициналық тексеру, педагогикалық мониторинг жүргізілді. 2023 – 2024 оқу жылында мектепке дейінгі білім беру ұйымның әдістемелік жұмысында келесі формалар қолданылды: * педагогикалық кеңестер * өзін-өзі дамыту * семинарлар * әдістемелік кеңестер * әкімшілік жиналыстар * шеберлік сыныптары Ұжымдық әдістемелік жұмыстың жоғарғы нысаны педагогикалық кеңес болып табылады. 2023-2024 оқу жылында үш тақырыптық педагогикалық кеңес және екі ұйымдастырушылық кеңес өткізілді: № 1 педагогикалық кеңес Бірінші педагогикалық кеңесте оқу жылына арналған жылдық жұмыс жоспары, жылдық күнтізбелік кесте, мектепке дейінгі білім берудің білім беру бағдарламасы, күн тәртібі, педагог қызметкерлердің біліктілігін арттыру кестесі қабылданды. № 2 педагогикалық кеңес «Мектеп жасына дейінгі балаға экологиялық тәрбие беру жұмыстары» Мақсаты: балада экологиялық негіздерді қалыптастыру үшін жағдай жасау, педагогтердің педагогикалық шеберлігін жетілдіру, әдістемелік деңгейін арттыру, шығармашылық ізденіске ықпал ету. № 3 педагогикалық кеңес Балалардың даралығы мен бастамасын қолдау технологиясын жетілдіру» Мақсаты: оқу-тәрбие және әдістемелік жұмыстар жағдайын, оқыту әдістерін, оқытудың педагогикалық технологияларын іс-тәжірибеде пайдалану іскерлігін жетілдіру. № 4 педагогикалық кеңес «Мектепке дейінгі ұйымдағы заманауи білім беру технологиялары» Мақсаты: білім беру қызметін ұйымдастыруда педагогтердің креативті құзыреттілігін арттыру (педагогтің жаңа педагогикалық идеяларды, педагогикалық міндеттерді шешудің жаңа тәсілдерін іздеуге және практикаға енгізуге қабілеттілігі) арттыру. № 5 педагогикалық кеңес Қорытынды педкеңес 2024 жылдың мамыр айында тәрбиешілер мен мамандар оқу жылында атқарылған жұмыстар туралы есептер ұсынды. 2023-2024 оқу жылында педагогикалық ұжымда әдістемелік екі үзақ мерзімді семинар өткізілді: Семинар – 1 «Мектепке дейінгі ұйымдағы балалардың жалпы дамуындағы заттық-дамытушылық ортаны құру бойынша ұйымдастыру жұмыстарының формалары мен әдістері». Дәріс-4 1.Презентация: «Мектепке дейінгі ұйымдағы балалардың жалпы дамуындағы заттық-дамытушылық ортаны құрудың өзектілігі» туралы. 2. «Құзіреттілік орталықтарының» - өсу нүктелерінің жұмысы туралы. 3.«Мектепке дейінгі ұйымдағы балалардың жалпы дамуындағы заттық - дамытушылық ортаны ұйымдастырудың талаптары» туралы. 4. «Балабақшада заттық - дамытушылық ортаны құру» тәрбиешілерден алынған сауалнамаларды талдау туралы. Тәжірибе жұмысы – 4 «Балабақшада заттық - дамытушылық ортаны құру» тақырыбы бойынша ата-аналармен суреттер көрмесі. Интерактивті жабдықты қолдана отырып, логика бойынша ұйымдастырылған іс-әрекеті: «Ойын-сауық логикасы» «Біздің әдемі, мейірімді әлем» ұйымдастырылған іс-әрекеті Балалардың танымдық әрекетін арттыру үшін қолданылатын дамыту және дидактикалық ойындар көрсетілімі. Мастер-класс - 3 1.«Бір-біріңе жүрегіңді аш» ойын жаттығу 2.«Біз ойнай отырып, қолымыздан не келетінін және не білетінімізді тексереміз» іскерлік ойын-викторина 3.«Жүзім шоғыры» тренинг Семинар – 2 «Мектепке дейінгі ұйымда ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды сүйемелдеу» Дәріс -4 1. Инклюзивті білім беруді дамытудың қазіргі заманғы тәсілдері туралы. 2. Ерекше білім беру қажеттіліктер туралы. 3.Инклюзивті орта жағдайында ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балалардың эмоционалды тұлғалық дамуы туралы. 4. Ерекше білімді қажет ететін балалармен жүргізілетін әдіс тәсілдер туралы. Тәжірибе жұмысы – 4 1.Нейропсихологиялық жаттығулар 2.Квест ойын технологиясы 3.«Көңілді алақандар» балабақшаға арналған ойын-сауық 4.Саусақ жаттығулары Мастер-класс - 3 1. «Мектепке дейинги жастагы балалардын танымдык сферасын калай дамытамыз?» 2. Ерекше білімді қажет ететін балалардың математикалық ойлау қабілетін дамытуда Нумикон құралы. 3. Кітапхана квесті. Квест ойынын ұйымдастыру және дайындау жолдары. Қорытынды: Кәсіби шеберлікті арттырудағы, әр түрлі деңгейдегі конкурстарға жалпылау мен қатысудағы педагогтардың белсенділігі мектепке дейінгі білім беру мекемесінде жұмыстың белсенді түрлерін енгізу мен материалдық ынталандыру жүйесі тиімді жасалғанын көрсетеді. Мектепке дейінгі білім беру мекемесінде оқушылардың конкурстарға, жарыстарға жүйелі түрде қатысуы үшін жағдайлар жасалады, бұл олардың өзін-өзі бағалауын арттырады, шығармашылық әлеуетін іске асыруға көмектеседі және балалардың табысты әлеуметтенуіне ықпал етеді. Жыл бойы ата-аналармен түрлі жұмыстар жүргізілді. Ата-аналармен өзара іс-қимыл бүгінгі күнге дейін өзекті тақырып болып қала береді. Ата-аналардың педагогикалық білімі, оларды балабақша өміріне тарту жүйелі түрде жаңартылды. Балабақшада түрлі конкурстар, көрмелер өткізу жақсы дәстүрге айналды: қолөнер көрмесі сонымен қатар ата-аналар жарыстарға, мерекелерге, ертеңгіліктерге белсенді қатысты; сайтта да, топтарда да даму ортасын құруға қатысты. Әр топтың қабылдау бөлмесінде ата-аналар әртүрлі бағыттағы кеңестермен таныса алды. Ата - аналар әсіресе «Алтын күз», «Жаңа жыл», «Аналар күні», «Наурыз», «Достывқ мерекесі», «Отан қорғаушылар күніне» арналған мереке мен ойын - сауықты, бұл іс-шаралар педагогтердің дайындық деңгейін арттыруға, мектеп жасына дейінгі балалардың физикалық және психикалық денсаулығын жақсартуға мүмкіндік берді және отбасымен өзара әрекеттесуге мүмкіндік болды. Мектепталды топтарыннда ата-аналарымен мақсатты жұмыс жүргізілді, балабақша тәрбиешілері мен психолог маманы, бастауыш сынып мұғалімдерімен және ата-аналармен бірге жиналыстар өткізілді, онда баланың мектепке дайындық деңгейін көруге болады; ата-аналарға топ пен балабақша өміріне белсенді қатысқаны үшін алғыс айтылды. Жүргізіліп жатқан жұмыс ата-аналардың бала-ата-ана қарым-қатынасы мәселелеріндегі құзыреттілігін арттыруға мүмкіндік береді. Өткен оқу жылын қорытындылай келе, мектепке дейінгі білім беру ұйымның педагогтерінің алдына қойылған мақсаттар мен міндеттер орындалды деп айта аламыз. Мектепке дейінгі білім беру ұйымының жылдық жұмыс жоспары толық көлемде орындалды. Мониторинг нәтижелері бойынша сөйлеуді дамыту ең проблемалы болып қала береді. Бұл балалардың сөздік қорының жеткіліксіздігімен түсіндіріледі; кейбір балаларда сөйлеу бұзылыстары бар, сөйлеу кезінде ақаулар бар, қолдың ұсақ моторикасы нашар дамыған, бұл баланың сөйлеуінің дамуына да әсер етеді. Кейбір балаларда есте сақтау қабілеті, визуалды зейін нашар дамыған, балаларда көп жағдайда әңгіме құруда қиындықтар туындайды. Жоғарыда айтылғандарға сүйене отырып, келесі оқу жылына келесі мақсаттар қойылады: дамушы оқыту жағдайында балалардың физикалық, психикалық және эмоционалдық денсаулығын нығайту үшін мақсатты жеке, бейімделген бағдарларды жандандыру. Ұсыныстар: - Мектепке дейінгі білім берудің мемлекеттік білім беру стандарттарының талаптарын және мектепке дейінгі білім беру мекемесінің білім беру кеңістігінің мүмкіндіктерін ескере отырып педагог қызметкерлердің кәсіби құзыреттілігін арттыру - Қоршаған әлеммен танысу арқылы балалардың сөйлеу қабілетін жетілдіру. - Ойын технологияларын қолдану арқылы балалардың зейіндерін, логикасын дамыту.